Penulisanku hanya untuk mengingatkan diriku yang sering alpa, Dengan menulis, aku rasa lebih selesa

Saturday, February 9, 2013

relax...

sebelum dapat mood untuk buat tugasan2 yang terbengkalai..layan dulu citer korea "stay by my side, my love' sambil2 pekena coffee panas..hujan2 camni memang kna sangat la ngan coffee kan..
o ya...adik aku dah sampai dr kota marudu..n dia bawa balik KFcCCccccc...hohhoh...aissh br nak diet malam nie..sebab dah melantak nasi lemak kat sekolah tdi..ekekeke...takpe la malam nie exeptional!! ^^

kebelakangan nie byk hal yang berlaku..adakalanya saat kita beranggapan kita dah mencapai kestabilan hidup..kita diduga dengan situasi yang sama sekali di luar dugaan...keprcyaan yang selama nie menjadi ikatan  hancur berkecai..aaaHH~~ sedih..marah..geram..segalanya bercampur baur..tpi nak marah pun dah takde guna..untuk terima kenyataan lagi la payah...tersilap percaturan kerana iman yang lemah..Salah sapa?
salah faham mula tersebar..some people lebih suka dengar apa yang lagi HOT berbanding the truth..walhal situasi yang berlaku mungkin adalah sebaliknya..poor them!! tak patut dorang salahkan parents seseorang if something goes wrong with the kids...they already gave their very best while rising their kids..gave them education...the kids are not kids anymore..*sigh* dats life...unpredictable!!

i hope they will stay strong to stands up again..n move on ^^... Ya Allah, berikan kedua mereka kekuatan untuk menghadapi halangan yang mereka sedang lalui sekarang..sirnakan kekalutan yang melanda hati mereka..sembuhkan luka itu..Aamiin.

semalam aku bermimpi sujud lagi di dataran masjidilharam...subhanallah..sungguh aku rindu!! sekuat rnduku pada lembayung kaabah..dan ketenangan haramain..kedamaian raudhah..seteguh itu juga la keinginan ku untuk kembali lagi ke sana..berbicara dengan Maha Pencipta tanpa sebarang kebimbangan..Allahuakhbar!!
aku ingin kembali dengan diri dan hati yang lebih bersih dan lebih baik dr ziarah ku yang sebelumnya..mudah-mudahan akan dipermudahkan..Aamiin..

esok..my dad ngan my brothers akan bertolak ke daerah nabawan..menyunting bunga..^^ alhamdulillah..abang aku dah bertemu jodohnya..semoga jodoh mereka kekal hingga ke hujung nyawa..
Aku masih berharap dan menanti seruan jodoh ku..^^

tinggal beberapa jam saja lagi..kami akan bertolak ke kundasang, for the 1st time aku drive ke kundasang..so nervous!! tpi kesian plak ngan adik aku..dia dah janji ngan junior dia nak bawa gi kundasang..so dah takde jalan lain..kna la cuba nasib..hopefully perjalanan esok selamat...ermmm...entah knapa aku rasa tak sedap hati jr..sejak petang tdi aku asyik ketawa jer...nauzubillah!! janganlah ada apa2 yang tak diingini berlaku esok...

ermm...lagu nie aku br dgr petng tdi masa nonton KBS Music Bank..as expected from Huh Gak..his new album is worth listen to..i would gladly recommended his album 'Little Giant'..u gonna enjoy the songs..trust me..hehe






No comments:

Post a Comment