Penulisanku hanya untuk mengingatkan diriku yang sering alpa, Dengan menulis, aku rasa lebih selesa

Sunday, February 3, 2013

Assalamualaikum.......

selamat pagi suma...hehe nampaknya hari nie cuaca cerah..sesapa yang nak kuar jalan2..molek sangat la tu...tp pastikan jg jangan lupa sediakan payung kat dalam kereta ataupun beg..eheemm..bukan apa..bak kata pepatah melayu..panas yang terik jangan di sangka bertahan hingga ke petang..sapa tau tghari nnt hujan turun?? kan basah...pastu baru la terfikir..apsal la bodoh sangat tak sediakan payung..alahai..hehe...

semalam aku dah start masuk kelas balik..suprisingly..ketiga3 tutor kali nie happy go lucky n bule-ba-kalu-ko type..haha..we're lucky right? our first tutor currently undertaking her PHD..n d other 2 guru sekolah menengah..OUM takde lecturer tetap..mostly part timer..so tk heran la klu kebanyyakkan tutor kitorang guru sekolah menengah yang berpendidikan master..n lecturer kat ipg..

result sem lepas dah kuar..tpi GPA takde lagi..masi in progress..hmm, i'm a bit frustrated sebenarnya. sebab i just got 'B' for my fav subject...ermm...aku silap bg jawapan kot..takpe la, yg penting pass!! ekekeke...

hari nie bekfes simple jer..mamee cup perisa kari ngan hot coffee jer..sebab ujung minggu kali nie aku kat Cyber City...klu kat umah, konpom la menu aku sebungkus nasi pulut sambal kelapa..n kuih dada lengang..n op kos la..hot coffee..hehe...dada lenggang?? apsal ngan nama tu?..haha memang sejak zaman nenek moyang kita la kuih tu pakai nama dada lenggang..sebabnya..lepas acuan tu dah masak..pastu letak inti..haa...lenggang...tp knapa ada perkataan 'dada' kat depan..tak pasti lak aku :p tak abis buat research..hahaha

tak tau la apsal aku sambil lewa sangat sem nie..patut aku dah peluh dingin sekarang nie sebab a'ment dah 3 minggu masuk MyLMS..tp masi tak start buat lg..sekarang nie dah masuk 3 feb..14 mac dah kna submit..gila..gila..nie keja menempa maut namanya..isk3x..

ok..tutup citer pasal study..jom citer pasal lain plak..tp sebelum tu jom layan lagu nie dulu...

my fav song...aku tak pernah pun minat ngan group nie..tp sejak single album Rain Sound nie release..dah terjatuh cinta la plak...kekekeke...
o yaa...sesapa yang minat dgr lagu2 dr dunia kpop nie...kat bawah nie aku nak share beberapa lagu @ single album yang aku rasa memang berbaloi utk d dgr..hehe
1) B.A.P - rain sound
2) CN Blue - Re:Blue mini album (try listen to track no.1 & no.4)
3) LeeSSang - Tears
4) DMTN - safety zone single album
5) SNSD - I got a boy
6) G.NA - DOKKUN Project Part 2.. (listen to song 'beautiful days')
7) K.Will  ft Electroboyz
8) 2BIC - 24
9) Boyfriend - JANUS
10) SPEED - Superior speed album
11) Dynamic Black - Yesterday

sebelum nie aku pernah citer pasal 'The Idol & romantic'...hurmm..suprisingly JB change his mind at final selection..he choose seung ah!!!!!.he's such a bad boy..hahahaha...uh poor seung ah! but okay la..we can give JB some points..sebab dia berani ambil langkah utk bermula sekali lagi ngan seung ah...well, dia cuba untuk kembali pada masa pertemuan pertama mereka berdua..where he actualy fell for her...hehe..but ah~~ cross my fingers..nwei..good luck JB!! ^^

sekarang nie season 2 'The Idol & Romantic' dah dekat nak abis..aku xcited nak follow season 2 nie sebab Yewon ngan JongHoon..but, what it is??? ah~~~ betray..love triangle..gosh, i dont like this feeling..dissappointed with minhyuk..argh!! dah brapakali dia buat yewon terluka n kecik ati..i hope eunyoung will end up with kevin..toksah pikiaq la N tu..hahaha..episode malam nie..klu tak silap tgk preview..once again Yewon going on date with her admirer FT Island's JongHoon..hehe n Eunyoung with Kevin..ahhaha( happy to see they getting close) o ya..finally Minhyuk dapat peluang untuk kuar date ngan Jiwon..dah lama dia tunggu peluang nie..huhu..susah nak predict who will end up with who at final selection..tp yang pasti there will b a loooot of tears..hmmm myb..ahh~~~ nervous!! aikk terlebih sda.....hahaha




No comments:

Post a Comment