Penulisanku hanya untuk mengingatkan diriku yang sering alpa, Dengan menulis, aku rasa lebih selesa

Friday, June 1, 2012

few hours b4 d' actual time..

sedar tak sedar hari yg ditunggu2 sda tiba...hati, & minda seolah bersatu hati..berdetak berlagu 1 lagu yg amat sukar untuk ditafsirkan..yang pasti semakin hampir pertemuan itu semakin kuat debaran yang aku rasakan...mampukah aku menjadi tetamu-NYA?? akan diterimakah kedatangan aku ke sana..pelbagai persoalan yg bermain dijiwaku..Ya Tuhan...sesungguhnya aku hanyalah seorang hamba yg hina..

percaya atau tidak..di saat ini, jari jemariku turut berlgu rentak yg sama..sejuk & sediki mengeletar..seolah aku bakal menghadapi satu sesi temuduga yang bakal menentukan masa depan ku..subhanallah, beginikah perasaan saat menjadi tetamu Baitullah??

barang2 sda siap dalam bagasi..tpi aku serba kekurangan dalam persiapan diri...ilmu yg dibawa amatlah sedikit dan aku takut aku tidak mampu melakukan yang terbaik...

ini adalah satu perjalanan yang amat bermakna...mungkin juga 1 penghijrahan yang aku tunggu2 selama ini..mudah-mudahan niat dan ibadat yang dikerjakan saat menjadi tetamu-NYA diterima oleh-NYA..amin

No comments:

Post a Comment